vendredi 27 avril 2012

Prichera di San Francescu d’Assise



Signore, fà di mè un istrumentu di a pace, 
Duv’ellu ci hè l’òdiu, ch’e metti l’amore, 
Duv’ella ci hè l’offesa, ch’e metti u pardonu, 
Duv’ella ci hè a discòrdia, ch’e metti l’unione, 
Duv’ellu ci hè l’arrore, ch’e metti a veritai, 
Duv’ellu ci hè u dùbbitu, ch’e metti a fede, 
Duv’ellu ci hè l’addisperu, ch’e metti a spiranza, 
Duv’ella ci hè a bughjura, ch’e metti a luce, 
Duv’ella ci hè a tristezza, ch’e metti a giòia. 
Ò Maestru, ch’e ùn cerchi tantu 
Ad esse cunsulatu… ca à cunsulà, 
Ad esse capitu… ca à capisce, 
Ad esse amatu… ca ad amà. 
Chì, 
Hè dendu… ch’ellu si riceve; 
Hè smintichendu si… ch’ellu si trova; 
Hè pardunendu… ch’ellu s’hè pardunatu; 
Hè murendu… ch’ellu si risusciteghja à l’eterna vita. 


Seigneur, fais de moi un instrument de la paix, 
Là où il y a la haine, que je mette l’amour, 
Là où il y a l’offense, que je mette le pardon, 
Là où il y a la discorde, que je mette l’union, 
Là où il y a l’erreur, que je mette la vérité, 
Là où il y a le doute, que je mette la foi, 
Là où il y a le désespoir, que je mette l’espérance, 
Là où il y a les ténèbres, que je mette la lumière, 
Là où il y a la tristesse, que je mette la joie. 
Ô Maître, que je ne cherche pas tant 
À être consolé… qu’à consoler, 
À être compris… qu’à comprendre, 
À être aimé… qu’à aimer. 
Car, 
C’est en donnant… qu’on reçoit; 
C’est en s’oubliant… qu’on trouve; 
C’est en pardonnant… qu’on est pardonné; 
C’est en mourant… qu’on ressuscite à l’éternelle vie. 

1 commentaire: